Regulamin określa w szczególności: zasady oraz warunki zawarcia i wykonywania umowy sprzedaży produktów za pośrednictwem Platformy B2B prowadzonej przez Zadrożni sp. z o.o. adres: Wielgolas, ul. Słoneczna 3, 05-334 Latowicz, NIP 8222116256, Regon 712559510, KRS 0000923486 , zasady i warunki techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, w szczególności polegających na założeniu i utrzymywaniu konta klienta oraz świadczenia usług dodatkowych, za pośrednictwem Platformy B2B, a także warunki zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży.
Sprzedawca -
Zadrożni sp.
z o.o. adres: Wielgolas, ul. Słoneczna 3, 05-334 Latowicz, NIP
8222116256, Regon 712559510, KRS 0000923486, email:
sprzedaz@zadrozni.pl
Platforma
zakupowa B2B
– oprogramowanie internetowe służące dokonywaniu
zakupów Produktów będących w ofercie Sprzedawcy prowadzony pod
adresem b2b.zadrozni.pl (zwana dalej Platformą
B2B).
Regulamin - niniejszy dokument określający zasady zawierania
i wykonywania umów sprzedaży i świadczenia usług dodatkowych oraz
świadczenia usług drogą elektroniczną.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą
osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub
zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Klient – każdy Przedsiębiorca składający lub
zamierzający złożyć Zamówienie na Platformie B2B lub
korzystający lub zamierzający korzystać z usług świadczonych
drogą elektroniczną.
Strony – Sprzedawca i Klient jako strony transakcji.
Produkt - rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży na Platformie
B2B, mogąca stanowić przedmiot umowy sprzedaży.
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta zmierzające do
zawarcia za pośrednictwem Platformy B2B umowy sprzedaży Produktów
albo umowy sprzedaży Produktów i świadczenia usług dodatkowych na
odległość, składane za pośrednictwem formularza dostępnego na
Platformie B2B.
Dzień Roboczy - każdy dzień od poniedziałku do piątku, z
wyjątkiem dni wymienionych w art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 stycznia
1951 r. o dniach wolnych od pracy. Usługa świadczona drogą
elektroniczną - usługa dostępna na stronie b2b.zadrozni.pl, która
jest świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz
Klienta na zasadach określonych w Regulaminie.
Konto
Klienta - indywidualny, oznaczony Loginem i Hasłem, zbiór
zasobów informatycznych, w którym gromadzone są w szczególności
dane Klienta, jego Zamówienia, rabaty. Utworzone w procesie
Rejestracji Konto oraz Login Klienta mogą być przypisane tylko do
jednego Klienta.
Login - indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone,
składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych,
wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta na Platformie
B2B. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej
Klienta.
Hasło - ciąg znaków literowych,
cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji na
Platformie B2B, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do
Konta Klienta.
Dostawa - czynność faktyczna
polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za
pośrednictwem Dostawcy, Produktu określonego w Zamówieniu.
Dostawca - podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w
zakresie dokonywania Dostawy Produktów, w tym w szczególności
firma kurierska oraz pocztowa.
Siła wyższa - zdarzenie niezależne od stron, zewnętrzne,
niemożliwe do przewidzenia lub zapobieżenia, w szczególności
klęski żywiołowe, wojny, niepokoje społeczne, mobilizację, braki
transportowe, strajki, lock-out, deszcze nawalne, ulewy lub inne
gwałtowne zjawiska atmosferyczne.
4. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Klienta
uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub
dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Klient.
Koszty te oraz wszelkie inne koszty związane z zapewnieniem warunków
technicznych określonych w ust. 4 powyżej obciążają Klienta.
5. Klient przyjmuje do wiadomości, iż publiczny charakter sieci
Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną
wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych
Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować
właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej
zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy
antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci
Internet. Klient ma dostęp do Platformy B2B i Konta przez całą
dobę, każdego dnia roku, jednak Sprzedawca zastrzega sobie prawo
okresowego wstrzymania działalności Platformy B2B lub Konta ze
względów konserwacyjnych, lub z konieczności aktualizacji danych,
lub rozbudowy bazy technicznej. Klient zobowiązany jest do
zachowania w tajemnicy Loginu i Hasła do swojego Konta.
6. Klient ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania
innego podmiotu, któremu umożliwia korzystanie z Konta, jak za
działania lub zaniechania własne. Klient zobowiązany jest w
szczególności do:
7. Na żądanie Sprzedawcy – przed przyjęciem Zamówienia do realizacji – Klient zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu pełnomocnictwa lub okazania aktualnych odpisów z właściwej ewidencji lub rejestru potwierdzających prowadzenie przedsiębiorstwa oraz dokumentów potwierdzających nadanie numeru NIP i REGON, a w przypadku osób fizycznych dowodu osobistego.
2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju,
form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych
wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy
dla zmiany Regulaminu.
3. Poza sytuacjami
wyraźnie uregulowanymi w Regulaminie, każda ze Stron ma prawo do
rozwiązania umowy o świadczenie pozostałych usług drogą
elektroniczną, z zachowaniem 14- dniowego okresu wypowiedzenia.
Oświadczenie o wypowiedzeniu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym
zostanie wysłane na podany podczas rejestracji przez Klienta adres
poczty elektronicznej, a w przypadku wypowiedzenia składanego
Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej Klienta.
5. Poprzez dokonanie rejestracji Konta Klient oświadcza, że będzie
dokonywał zakupów na Platformie B2B wyłącznie w celu związanym z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą.
Po zalogowaniu Klient zobowiązuje się do aktualizowania podanych
danych w przypadku ich zmiany. Dane dostępne w trybie edycji, mogą
zostać zmienione po zalogowaniu na Konto.
6. Rejestracja i
założenie Konta jest konieczne do złożenia przez Klienta
Zamówienia na Platformie B2B. Usługa Konta świadczona jest
nieodpłatnie, przez czas nieoznaczony. Usługi świadczone drogą
elektroniczną w postaci dostępnych funkcjonalności Konta Klienta,
o których mowa w punkcie 4, świadczone są nieodpłatnie przez czas
nieoznaczony. Klient może z nich w każdej chwili zrezygnować
poprzez zaprzestanie korzystania z danych funkcjonalności.
7. Klient może w
każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z usługi Konta,
co jest równoznaczne z żądaniem usunięcia zgromadzonych na nim
danych. Klient może zrezygnować z usługi Konta poprzez wysłanie
takiego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres:
kierownik.sklepu@zadrozni.pl
. Zgłoszenie takiego żądania przez Klienta powoduje rozwiązanie
umowy o świadczenie usługi Konta, usunięcie Konta oraz usunięcie
zgromadzonych na tym Koncie danych. Sprzedawca ma prawo do
wypowiedzenia i zaprzestania świadczenia usługi Konta, z
zachowaniem 14- dniowego okresu wypowiedzenia, w tym w szczególności
w przypadku:
8. Sprzedawca wysyła Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu
świadczenia usługi Konta na podany podczas rejestracji przez
Klienta adres poczty elektronicznej. Umowa o świadczenie usługi
Konta ulega rozwiązaniu z upływem terminu wypowiedzenia, co
powoduje usunięcie Konta Klienta na Platformie B2B wraz z usunięciem
danych na nim zapisanych. Sprzedawca jest uprawniony w każdej chwili
do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług świadczonych
drogą elektroniczną, w przypadku działania przez Klienta na szkodę
Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów
prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu
do Konta Klienta i usług świadczonych drogą elektroniczną, jest
uzasadnione względami bezpieczeństwa w szczególności:
przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Platformy B2B lub innymi
działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i
usług świadczonych drogą elektroniczną, z wymienionych przyczyn
trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej
podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych.
9. Sprzedawca
zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta drogą
elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w
formularzu rejestracyjnym.
3. Sprzedawca nie będzie zobowiązany do naprawienia uszkodzeń
powstałych w trakcie transportu oraz tych, które nie zostały
wcześniej zgłoszone w formie pisemnego zgłoszenia.
4. O ile pozostałe postanowienia niniejszego Regulaminu nie stanowią
inaczej, oraz z wyjątkiem odpowiedzialności, która z mocy prawa
nie może być ograniczona, całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy
w odniesieniu do danego roszczenia wynikającego z lub w związku z
Umową – niezależnie od tego na jakiej podstawie prawnej
dochodzonych - nie może przekroczyć ceny sprzedaży przedmiotowych
Towarów. Sprzedawca nie odpowiada za utracone korzyści Klienta jak
i za szkody pośrednie czy następcze.
5. Wszelkie udzielone Klientowi techniczne porady, pomoc, testy lub
raporty dostarczone przez Sprzedawcę lub przez jego
pracowników/pośredników – odnośnie:
6. Ograniczenie odpowiedzialności, o którym mowa w niniejszym
dokumencie ma zastosowanie do pracowników, współpracowników,
pośredników i innych przedstawicieli Sprzedawcy.
7. Wady produktów wynikające z nieprawidłowego składowania, lub
transportu, realizowanego przez Klienta, są wyłączone z
odpowiedzialności Sprzedawcy.
2. Reklamowany Produkt należy dostarczyć lub przesłać na adres:
Zadrożni sp. z o.o. Wielgolas, ul. Słoneczna 3, 05-334 Latowicz, z
dopiskiem Reklamacja. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko,
adres pocztowy, adres poczty elektronicznej Klienta, datę lub numer
Zamówienia / faktury, opis przedmiotu reklamacji i jego uzasadnienie
oraz podpis osoby składającej reklamację (w przypadku reklamacji w
formie pisemnej).
Do reklamacji należy dołączyć dokument
sprzedaży bądź jego kserokopię. Reklamacje złożone przez
Klienta bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą
rozpatrywane. Strony zobowiązane są do współdziałania przy
wykonywaniu uprawnień reklamacyjnych w szczególności do
zapewnienia dostępu do reklamowanych Produktów, przedłożenia
wszelkich niezbędnych dokumentów oraz umożliwienia realizacji
wybranego sposobu zadośćuczynienia zgłoszonej reklamacji.
3. Pod rygorem utraty uprawnienia wynikającego z tytułu rękojmi,
Klient jest zobowiązany do: dokonania odbioru ilościowego i
sprawdzenia jakościowego dostarczonego Produktu. W razie
stwierdzenia niezgodności dostarczonego Produktu z Zamówieniem i
Umową, w zakresie treści Umowy, ilości lub jakości, Klient
niezwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni od dnia wykrycia wady)
poinformuje Sprzedawcę pisemnie o wystąpieniu niezgodności.
4. Brak zgłoszenia reklamacji w przewidzianych w Regulaminie
terminach lub niedostarczenie wymaganych dokumentów, powoduje utratę
przez Klienta wszelkich roszczeń wobec Sprzedawcy.
5. Jeżeli Klient poniósł szkodę wskutek otrzymania wadliwego
towaru, może dochodzić jedynie zwrotu ceny Produktu dotkniętego
wadą oraz kosztów dostarczenia i rozładunku Produktów dotkniętych
wadą.
6. Strony stwierdzają istnienie niedoboru ilościowego/nadwyżki
ilościowej jeżeli ten niedobór/nadwyżka jest większy niż 2%
deklarowanej wagi lub ilości dla danej partii (części) Produktu.
7. Klient zgłaszający reklamację, pod rygorem utraty roszczeń
reklamacyjnych, jest zobowiązany do odłożenia i zabezpieczenia
partii towaru podlegającej reklamacji do czasu umożliwienia
przedstawicielowi Sprzedawcy przeprowadzenia oględzin i pobrania co
najmniej dwóch reprezentatywnych prób z reklamowanej partii. Termin
oględzin i poboru prób zostanie wspólnie ustalony przez Strony pod
rygorem nieuwzględnienia reklamacji.
8. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania żądania
zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Produktu
lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej
przez Klienta. W celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości
dotyczących reklamacji Sprzedawca może kontaktować się z Klientem
za pośrednictwem podanego przez Klienta sposobu komunikacji.
1. Sprzedawca informuje, że na stronie b2b.zadrozni.pl zamieszczone
są dokumenty chronione prawem autorskim, znaki Produktowe oraz inne
dobra niematerialne będące przedmiotem ochrony prawa własności
intelektualnej (zwane dalej Utworem).
2. Wszelkie prawa do Platformy B2B, w tym majątkowe prawa autorskie,
prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny
internetowej, projektu witryny internetowej Platformy B2B, a także
do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie
Platformy B2B (za wyjątkiem logotypów i zdjęć zamieszczonych na
Platformie B2B w celach prezentacji Produktów, za zgodą podmiotów
trzecich – dysponentów majątkowych praw autorskich) należą do
Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w
sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy
wyrażoną na piśmie.
3. Wszelkie materiały marketingowe dostępne do pobrania na Koncie
Klienta, w tym karty produktów, zdjęcia, banery, mogą być
wykorzystywane przez Klienta wyłącznie w celach promocji i
sprzedaży Produktów i w formie, w której zostały udostępnione
przez Sprzedawcę. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do materiałów,
o których mowa w zdaniu poprzednim wymaga uprzedniej pisemnej zgody
Sprzedawcy, o którą można wystąpić pod adresem email:
kierownik.sklepu@zadrozni.pl
3. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów treści, które mogłyby w szczególności:
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczane przez
Klientów treści, z zastrzeżeniem §14 Regulaminu.
5. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §14 Regulaminu,
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści
zamieszczanych przez Klientów, w szczególności w odniesieniu do
treści co, do których, opierając się na zgłoszeniach osób
trzecich lub odpowiednich organów stwierdzono, że mogą one
stanowić naruszenie Regulaminu lub obowiązujących przepisów
prawa. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych
treści.
6. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez
Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści w ramach Platformy B2B.
1. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na stronie Platformy B2B narusza prawo, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, należy niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłocznie działania mające na celu usunięcie z Platformy B2B treści, będących przyczyną naruszenia.
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Zadrożni sp. z
o.o. adres: Wielgolas, ul. Słoneczna 3, 05-334 Latowicz, (dalej
„Administrator”). Z Administratorem można się skontaktować:
- listownie, na adres: Zadrożni sp. z o.o. Wielgolas, ul. Słoneczna
3, 05-334 Latowicz,
- mailowo, na adres: rodo@zadrozni.pl
2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Administratora w celu:
a) podjęcia na żądanie Klienta działań przed zawarciem Umowy -
art. 6 ust. 1 b) RODO - przez czas niezbędny do wykonania tych
działań;
b) zawarcia i wykonania Umowy - art. 6 ust. 1 b) RODO - przez czas
niezbędny do wykonania Umowy i dokonania rozliczeń z jej tytułu;
c) wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych -
podstawa prawna art. 6 ust. 1 c) RODO obejmujących:
- obowiązki z tytułu rękojmi za wady - przez okres trwania
odpowiedzialności z tytułu rękojmi; obowiązki z tytułu
odstąpienia lub rozwiązania Umowy - przez okres do czasu
przedawnienia roszczeń z tego tytułu;
- obowiązki związane z wystawieniem i przechowywaniem faktur i
dokumentów wymaganych przez prawo podatkowe i przepisy o
rachunkowości - do czasu wystawienia faktury lub innych dokumentów,
a następnie przez okres ich przechowywania określony przepisami
podatkowymi i przepisami o rachunkowości;
- przechowywanie danych w celu wykazania spełnienia obowiązku
rozliczalności i innych nałożonych przez przepisy o ochronie
danych osobowych - przez okres trwania odpowiedzialności z tego
tytułu;
d) realizacji tzw. prawnie uzasadnionych interesów Administratora -
podstawa prawna art. 6 ust. 1 f) RODO - występujących w przypadku:
e) ustalenia, dochodzenia roszczeń - do czasu przedawnienia roszczeń
z tytułu umowy lub działań Administratora związanych z umową lub
żądaniami przed zawarciem umowy (maksymalnie 10 lat od wykonania
Umowy lub żądań przed jej zawarciem lub wydania prawomocnego
orzeczenia sądu),
f) tworzenia zestawień, statystyk na potrzeby wewnętrzne
Administratora, obejmujących w szczególności raportowanie, badania
i planowanie rozwoju produktów i usług - przez okres trwania
działań przed zawarciem umowy oraz do czasu wykonania umowy, a
następnie nie później niż do przedawnienia roszczeń z tytułu
tej umowy lub działań Administratora związanych z umową lub
żądaniami przed zawarciem Umowy,
g) zapewnienia bezpieczeństwa sieci i informacji - przez cały okres
przechowywania danych, tj. do czasu przedawnienia roszczeń z tytułu
umowy lub działań Administratora związanych z Umową lub żądaniami
przed zawarciem Umowy oraz ustania odpowiedzialności Administratora
z tytułu obowiązku rozliczalności i innych nałożonych przez
przepisy o ochronie danych osobowych, wsparcia obsługi Klienta,
reklamacje, skargi, wnioski - przez okres trwania Umowy lub do czasu
zakończenia działań podjętych na żądanie przed zawarciem umowy;
h) celów marketingowych, w tym profilowania, tj. w celu przekazania
informacji o promocjach, produktach, w tym usługach, wydarzeniach,
akcjach - przez okres trwania Umowy do czasu jej wykonania.
3. Dane osobowe Klienta przekazywane są dobrowolnie. Klient nie jest
zobowiązany do podania jakichkolwiek danych. Podanie danych
osobowych może być jednak niezbędne do:
- złożenia i realizacji Zamówienia;
- wystawienia faktury VAT i dokonania rozliczeń podatkowych;
- założenia Konta; przesyłania Klientowi Newslettera;
- obsługi, rozpoznania i rozpatrzenia reklamacji lub oświadczeń o
odstąpieniu od umowy Klienta i wykonania obowiązków Administratora
z tych tytułów;
- obsługi i załatwienia spraw, z którymi się Klient zwróci przed
zawarciem umowy lub po jej zakończeniu;
- w przypadku danych opcjonalnych - brakiem możliwości np.
skontaktowania się z Klientem w określony opcjonalny sposób lub
dokonaniem zwrotu należności na rachunek bankowy.
4. Dane osobowe Klienta mogą być udostępniane przez
Administratora:
- pracownikom i współpracownikom Administratora, którzy muszą
mieć dostęp do danych Klientów, aby móc wykonywać zobowiązania
Administratora lub w jego imieniu działania na rzecz Klientów;
- podmiotom przetwarzającym w imieniu Administratora dane osobowe
Klienta i uczestniczącym w wykonywaniu czynności przez
Administratora, tj.:
- podwykonawcom wspierającym Administratora w wykonaniu umów i
obsłudze Klienta, np. w obsłudze korespondencji lub w procesie
obsługi Klienta;
- agencjom reklamowym lub innym podmiotom organizującym lub
prowadzącym akcje marketingowe Administratora;
- podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne Administratora
lub udostępniającym Administratorowi narzędzia teleinformatyczne;
- podmiotom świadczącym Administratorowi usługi doradcze,
konsultacyjne, audytowe lub pomoc prawną, podatkową, rachunkową;
- innym administratorom będącym:
- podmiotami prowadzącymi działalność pocztową lub kurierską,
- podmiotami prowadzącymi działalność płatniczą (banki,
instytucje płatnicze).
5. Przez okres trwania umów z Klientem do czasu ich wykonania lub
rozwiązania, a po tym czasie na podstawie zgody Klienta, dane
osobowe Klienta mogą być wykorzystywane do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji, w tym profilowania. Decyzje podejmowane będą
automatycznie, na podstawie kryteriów takich jak liczba i
częstotliwość realizowanych zakupów, liczba i rodzaj zakupionych
Produktów i usług, przyznane i wykorzystywane przez Ciebie rabaty.
Po ustaleniu spełnienia kryteriów system informatyczny
automatycznie prześle do Klienta informację o ofercie specjalnej
lub przyznanej korzyści. Klient może z niej skorzystać lub z niej
zrezygnować, a także odwołać się od danej decyzji. Klientowi
przysługuje prawo do:
- dostępu do danych osobowych, w tym prawo do informacji o danych
osobowych oraz uzyskania kopii danych osobowych;
- prawo sprostowania danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe
oraz prawo do uzupełnienia danych niekompletnych;
- prawo usunięcia danych osobowych;
- prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do przeniesienia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych, tj.
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia
niezgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych.
6. Klient może cofnąć w dowolnym momencie każdą zgodę na
przetwarzanie jego danych bez konsekwencji i bez podawania przyczyn.
Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania
danych, których dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania jego danych osobowych, w tym przetwarzanych w celach
marketingowych, w szczególności profilowania. Klient może
realizować prawa, o których mowa w punkcie 7-10 powyżej, w każdym
czasie, występując z odpowiednim żądaniem.
8. Administrator ma obowiązek udzielenia Klientowi informacji o
działaniach podjętych w związku z żądaniami, o których mowa w
punkcie 7-10 powyżej, bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie w
terminie miesiąca od otrzymania żądania. W razie potrzeby termin,
o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być przedłużony o
kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania
lub liczbę żądań. W terminie miesiąca od otrzymania żądania,
Administrator informuje Klienta o takim przedłużeniu terminu z
podaniem przyczyn opóźnienia.
9. Jeżeli Administrator nie podejmie działań w związku z
żądaniami Klienta o których mowa w punkcie 6-8 powyżej, to
niezwłocznie - najpóźniej w terminie miesiąca od otrzymania
żądania - informuje Klienta o powodach nie podjęcia działań oraz
możliwości wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych oraz skorzystania ze środków ochrony prawnej przed Sądem.
Administrator udziela informacji, o których mowa wyżej na piśmie,
według wyboru Administratora: drogą elektroniczna na podany przez
Klienta adres poczty elektronicznej lub listem poleconym na podany
przez Klienta adres.
1. Regulamin dostępny jest dla Klientów w wersji elektronicznej na
Platformie B2B.
Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp
do Regulaminu oraz nieodpłatnie może go pobrać ze strony
internetowej b2b.zadrozni.pl i sporządzić jego wydruk. Klient może
w każdym czasie uzyskać dostęp do Regulaminu w siedzibie
Sprzedawcy.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian
Regulaminu.
2. W przypadku umów o charakterze ciągłym, np. świadczenia usługi
Konta, zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli Klient został
powiadomiony o zmianie Regulaminu i nie wypowiedział umowy w
terminie 14 dni kalendarzowych od powiadomienia.
W przypadku
umów o charakterze innym niż ciągły, zmiany Regulaminu nie
naruszają w żaden sposób praw nabytych przez Klientów przed dniem
wejścia w życie Regulaminu, w tym zmiany Regulaminu nie mają
wpływu na już złożone Zamówienia lub Zamówienia w trakcie
składania. Sprzedawca doręcza Klientowi w wiadomości przesłanej
pocztą elektroniczną e-mail treść zmiany Regulaminu z
wyprzedzeniem co najmniej 14 dni przed wejściem zmian w życie oraz
informuje Klienta o prawie do wypowiedzenia Umowy w przypadku braku
akceptacji tej zmiany.
3. Klient może doręczyć Sprzedawcy pisemne oświadczenie o
wypowiedzeniu Umowy z powodu braku akceptacji proponowanej zmiany
Regulaminu najpóźniej w dniu poprzedzającym wejście zmiany w
życie.
4. Niezłożenie oświadczenia w wyżej wskazanym terminie oznacza
akceptację zmiany Regulaminu. W przypadku złożenia przez Klienta
oświadczenia o braku akceptacji zmian Regulaminu, Konto ulega
rozwiązaniu z upływem dnia poprzedzającego wejście zmiany w
życie.
5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy
powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w tym w szczególności
postanowienia Kodeksu cywilnego.
6. W przypadku jakiegokolwiek sporu na tle realizacji usług
świadczonych na podstawie Umowy i Regulaminu, sądem właściwym do
rozstrzygnięcia sporu jest sąd powszechny Rzeczypospolitej
Polskiej, właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
7.
Droga sądowa przysługuje po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej,
określonej w Regulaminie. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1
listopada 2022 roku.